Sk8ing Girls 2024 – retour sur une journée sportive et créative
FR
Le 28 septembre 2024, nous avons célébré une nouvelle édition du Sk8ing Girls, la 6e pour être exact.
Cet événement est une collaboration de la Commune de Schifflange avec la Ville d’Esch et avec le soutien de la Commune de Kayl/Tétange et des Maisons des jeunes de Schifflange, de Differdange et de Dudelange.
Le cadre de la Journée internationale des filles est utilisé depuis plusieurs années pour rendre le skateboard, le longboard et d’autres sports de rue et d’art de rue plus populaires auprès des filles et de leur montrer que ce n’est pas seulement un domaine réservé aux garçons et aux hommes. C’est aussi une journée pour toute la famille. Garçons et filles, petits et grands, jeunes et moins jeunes : chacun a pu s’essayer aux activités sportives et artistiques dans les différents ateliers, se laisser chouchouter aux stands de restauration des Maisons des jeunes du sud et profiter de la bonne ambiance.
Même les membres du conseil communal de Schifflange ainsi que des commissions du sport et des loisirs, de la culture, de l’égalité des chances, des citoyens et de la jeunesse n’ont pas hésité à participer. Un grand merci à tous ceux qui se sont impliqués dans Sk8ing Girls, quelle que soit la forme. Ci-dessous, vous trouverez un aperçu de cette édition.
LU
Den 28. September 2024 hu mir eng weider Editioun vum Sk8ing Girls gefeiert – déi 6. fir genau ze sinn.
Dëst Event ass eng Zesummenaarbecht vun der Schëfflenger Gemeng mat der Stad Esch a mam Support vun der Gemeng Käl/Téiteng an de Jugendhaiser vu Schëffleng, Déifferdeng an Diddeleng.
De Kader vum internationale Meederchersdag gëtt säit e puer Joer genotzt, fir d’Skateboarden, d’Longboarden a weider Streetsportarten a Streetart-Kënscht bei de Meedercher méi bekannt ze maachen an ze weisen, dass dëst net just e renge Jongen- a Männerdomaine ass. Et ass awer och en Dag fir déi ganz Famill. Jongen ewéi Meedercher, Kleng ewéi Grouss, Jonk ewéi manner Jonk: jidderee konnt sech an deene verschiddenen Ateliere sportlech a kënschtleresch ausprobéieren, sech bei de Caterings-Stänn vun de Jugendhaiser aus dem Süde verwinne loossen a vun där gudder Stëmmung profitéieren.
Och d’Memberen aus dem Schëfflenger Gemengerot an aus de Kommissioune fir Sport- a Fräizäit, Kultur, Bierger, Chancëgläichheet a Jeunesse hu sech et net huele gelooss fir laanscht ze kommen a matzemaachen.
E grousse Merci u jiddereen, deen um Sk8ing Girls bedeelegt war – egal ënnert wéi enger Form.
Hei d’Fotoe vum Dag: